Ansatte

Aina Nafstad Holt

Stilling: Daglig leder
leder@oppstadbarnehage.no

Aina er barnehagens daglige leder og startet barnehagen høsten 2010. Agronom og førskolelærer er noe hun utdanning i. Kompetanseheving er noe hun brenner for så Nasjonal lederutdanning for styrere i barnehager og Veiledning, ledelse og læring i organisasjoner har hun tatt med seg på veien som videreutdanning. Hun har lang erfaring som daglig leder. Aina bor på gården Aulihagen med mann og to barn.

Oppstad Gårds- og Naturbarnehage

Rakel Fredrikke Tomter

Stilling: Assistent

Rakel bor i Sør-Odal. Hun har samboer og to barn. Har lang erfaring fra barnehage og Sfo.

Anita Johansen Bjørkhaug

anita@oppstadbarnehage.no

Anita er utdannet førskolelærer fra Høgskolen i Hedmark våren 2013. Anita bor på Galterud med et barn og samboer. Anita har tatt veiledning, ledelse og læring i organisasjoner og fortsetter nå på en mastergrad i barnehagepedagogikk og profesjonskunnskap ved siden av jobben.

Lene Marie Slattum Vestby

lene@oppstadbarnehage.no

Lene er utdannet førskolelærer fra Høgskolen i Oslo i 2002. Hun har fordypning i organisasjon og ledelse. Som videreutdanning har Lene tatt veiledning i ledelse og organisasjoner. Lene bor i Nord-Odal med mann og to barn.

Berit Granheim

berit@oppstadbarnehage.no

Berit har jobbet i barnehagen siden høsten 2010. Hun bor i Sør-Odal, er gift og har to barn. Berit går deltid bachelor barnehagelærerutdanning og er uteksaminert vår 2021.

Ragnhild Sjulstad

Stilling: Pedagogisk leder

Ragnhild er ei aktiv og kreativ dame fra Arneberg. Bachelor barnehagelærer og faglærer i forming, kunst og håndverk, med fordypning i tre og metall. Et svennebrev i håndveverfaget er godt å ha på lur i en læringsarena som barnehage.

Hanne Aasvangen

Stilling: Barne- og ungdomsarbeider

Hanne Aasvangen er utdannet BUA, bor på Galterud. Hanne er ute i svangerskapspermisjon barnehageåret 2023-24

Suzanne Krogh Kiønig

Stilling: Barne- og ungdomsarbeider

Suzanne bor på Slåstad, utdannet BUA, agronom, bachelor i Litteraturvitenskap har hest og hund.

Heidi Aasen

Stilling: Barne- og ungdomsarbeider

Heidi er ansatt i vikariat for fast ansatt.

Oda Celine Løken

Stilling: Vikar

Oda Celine er vår faste vikar. Hun er bosatt på Disenå og tar utdanning som vernepleier.