Hvilke fugler er på besøk i meiserestauranten

Prosjekt fuglene på Oppstadbakken Kommer kjøttmeisen i meiserestauranten uansett vær og føre?

Vi har en over middels interessert ansatt som har hatt og har prosjekt "Fuglene på Oppstadbakken"

Dette prosjektet har og er et prosjekt hvor barn, foreldre og andre ansatte i samarbeid nå har videreutviklet til en mer observasjon/kartlegging i vår hverdag. Hvilke fugler besøker restauranten, farger, antall, værforhold osv. Det er spesielt et barn Benjamin i samarbeid med ansatt som har laget kartleggingsverktøy som benyttes hver dag.

Og som journalist Benjamin beskriver han prosjektet slik;

vi ser hvor mange blåmeiser og kjøttmeiser og hvilke dager de er i meiserestauranten. Vi ser på været og setter opp "dette"(dette er symboler som værmeldingene på TV benytter seg av når de melder)på plakaten om det er sol, sky, regn.... Vi har også værstasjon som vi ikke er enig i, det er fordi en værstasjon skal melde vær i morgen, og da må vi sove først før vi ser om det er rett.

vi lurer egentlig på om kjøttmeisen kommer i meiserestauranten vår når det er tordenvær?