Kreativiteten engasjerer oss alle

En bjørkestamme skal selvfølgelig kappes opp til ved, men nei... Det behøver ikke alle bjørnestammer å bli. Klikk på artikkelen og se hva en bjørnestamme kan forvandles til...

Når julen nærmer seg og barnehagen skal stases opp med litt lys og stæsj. Da kan bjørkestammen kappes opp med sag og skrus litt i slik at vi kan få til et bjøkejuletre som kan henges rett på vegg. Pyntes med litt LED-lys og gi stemning i vår mørketid vi er inne i nå.

Under denne primærbarnaktiviteten var alle de 7 Fagområder berørt- 1. antall rom og form, 2. kommunikasjon språk og tekst, 3. Kropp, bevegelse og helse. 4. Kunst, kultur og kreativitet. 5. Natur, miljø og teknikk 6. Etikk, religion og filosofi 7. Nærmiljø og samfunn.  Det er bhg personalet som blir utfordret gjennom fagområdene til å legge tilrette for at barna gis best mulig opplevelser og ta del i kunnskap gjennom den de er!