uke 15-2019

Kan du kjenne hvordan våren, lyset, varmen vil gripe deg?

Forberedelser til Påskefrokost- Ivrige i stasjoner; baking, maling, såing, pynting....

Baking av rundstykker..

En rundstykketraktor skulle vi ha laget, men det ble kreert en hare da traktor designeren ikke kunne stille på stasjonen baking.. Men Haren ble super flott og smakte godt!

Bordene ble dekket og sto klare for frokost gjester på ettermiddagen onsdag 10.4

Bufeen klar for kl 07.30- velkommen!

Og vi var 71 stykker som spiste og hadde en trivelig sosial FROKOST i barnehagen! Tusen takk

Ordfører Knut og barnehagefaglig rådgiver Therese var også med på vår frokost. Takk for at dere tok dere tid til å delta på vår stund her i vår barnehage.

Ordfører Knut hadde med seg en gave til oss som han personlig hadde vært og opplevd. TUSEN TAKK for gaven Knut. På bildet under viser tre av våre barn stolt frem fotografiet som du selv hadde fotografert- Binne med sin unge. Vi gleder oss til å finne en hedersplass til dette bilde i vår barnehage.