Juleaktiviteter

I manko på snø - går kreativiteten så det suser inne i barnehagen. Ønsker å takke Fjellrypa for sponsing av stoff til Fålagruppa sine sy aktiviteter.

pepperkakebakingI ukene før jul storkoser vi oss med forskjellige aktiviteter ; her ligger noen bilder fra dagene våre

Pepperkakebaking er en favoritt!!! god deig og gode kakaer som kan spises hele døgnet....mmmmmm

Meiserestauranten har lagt inn ny meny i Desember; så småkokker må i arbeid!!

Fålaklubben har tradisjonen tro tatt frem symaskinen og startet forberedelser til det store julebordet- og med ansvar for servering denne dagen- må vi alle være i kledt forkle. Og på klubben får vi være med på og desigen vårt eget forkle. I år ble vi sponset med stoff av Fjellrypa- TUSEN TAKK Eli Skoland!

I adventstiden leses pulverheksa og julenissen- en liten historie hver dag. Og den 10.desember er "drømmeprinsen på Spa"- og hva er egentlig Spa? En gruppe finn kjenne litt på hvordan en Spa behandling kan vøre mens en voksen leste historien. En spennende opplevelse for både liten og stor. Ikke hver dag vi kommer hjem med neglelakk på negla på både føtter og hender i fra vår bhg!